Hei, remonttialan ammattilainen! Etsitkö työtä, jossa saat itse päättää hintasi ja työaikasi? Tai...
(UKK) Lue usein kysyttyjä kysymyksiämme!
Hei, onko sinulla FoxDohon liittyviä kysymyksiä? Olemme koonneet tänne listan asiakkaidemme usein kysymistä kysymyksistä.
1. Miten FoxDo toimii?
-
Miten tuntihinnoittelu eroaa urakkapalveluista?
-
Tilasin ammattilaisen työlleni. Mitä tapahtuu seuraavaksi?
-
Millä töillä on 2 vuoden takuu?
-
Miksi kaikilla tekijöillä ei ole asiakasarvosteluja?
2. Tilauksen maksaminen ja laskutus
-
Kuinka paljon remonttini maksaa?
-
Kuka laskuttaa minua? Tekijä vai FoxDo?
-
Kuinka saan kotitalousvähennyksen?
3. Tilauksen peruutus ja reklamointi
-
Kuinka peruutan tilauksen?
-
Haluan keskeyttää jo aloitetun työn suorittamisen. Miten toimin?
-
Työn laatu ei vastaa odotuksiani. Miten toimin?
-
Tilasin tekijän, mutta hän ei ole ollut yhteydessä tai saapunut paikalle sovittuun aikaan.
Miten FoxDo toimii?
-
Miten tuntihinnoittelu eroaa urakkapalveluista?
Urakkahinnassa tekijän riski on suuri, sillä todellinen työmäärä paljastuu vasta työtä tehtäessä. Tällöin urakkahintaan on laitettava riittävä turvamarginaali, ja hinta on korkeampi kuin mitä se tuntihinnalla laskutettuna olisi ollut.
Lue lisää
Lisäksi urakkahinnan laskemiseen menee aikaa, joka sekin sisällytetään tarjouksen hintaan. Kaikki tarjoukset eivät myöskään mene läpi, joten hinnassa voi olla mukana myös muille asiakkaille laskettuihin tarjouksiin käytettyä aikaa.
FoxDo välittää kaikki työt tuntihinnalla, johon ei tule muita kuluja. Meillä maksat aina vain todellisesta työstä, et turvamarginaaleista tai siitä, että sinulle lasketaan tarjouksia. Näin saat työn edullisemmin.
-
Tilasin ammattilaisen työlleni. Mitä tapahtuu seuraavaksi?
Ammattilaisemme soittaa sinulle 24 tunnin sisällä ja selvittää tarkemmin työn sisällön. Samalla saat halutessasi arvion työn kestosta ja tarvikkeiden kustannuksista. Voit perua työn veloituksetta mikäli arvio ei miellytä sinua. Sovit soiton aikana tarkan työn aloituksen kellonajan ja työ aloitetaan sovittuna aikana.
-
Millä töillä on 2 vuoden takuu?
Lue lisää
Tarkemmat takuuehdot löydät sopimuksestamme, johon voit tutustua ennen tilauksen hyväksyntää.
-
Miksi kaikilla tekijöillä ei ole asiakasarvosteluja?
Tekijöiksemme tulee jatkuvasti kokeneita remontoijia, jotka eivät vielä ole ehtineet saada ensimmäistä keikkaansa. Tämä ei siis tarkoita sitä, etteikö kyseessä olisi pätevä tekijä! Ole ensimmäinen uuden ammattilaisen tilaaja. Meillä teet sen turvallisesti -15% alennuksella, kun arvostelet tekijän.
2. Tilauksen maksaminen ja laskutus
-
Kuinka paljon remonttini maksaa?
Remontti tuntityönä on halvempi kuin urakkana. Löydät esimerkkejä toteutuneista kohteista hintasivuiltamme
-
Kuka laskuttaa minua? Tekijä vai FoxDo?
FoxDo Oy laskuttaa sinua. Sopimuksemme mukaan tekijä ja asiakas eivät saa suorittaa kauppaa keskenään. Näin varmistamme, että asiakkaamme saavat ensiluokkaista palvelua, 2 vuoden takuun, ja -40% kotitalousvähennyksen kaikesta työstä. Takuu ja kotitalousvähennys koskevat vain työtä, joka on suoritettu meidän kauttamme.
-
Kuinka saan kotitalousvähennyksen?
Kotona tehdyt remontit ovat pääsääntöisesti verovähennyskelpoisia. Jos sinun työsi kuuluu kotitalousvähennyksen piiriin, saat siitä kotitalousvähennyksen. Lopullisen päätöksen kotitalousvähennyksestä tekee kuitenkin verottaja.
Lisätietoa kotitalousvähennyksestä (lue lisää)
3. Tilauksen peruutus ja reklamointi
-
Kuinka peruutan tilauksen?
Voit perua tilaamasi työn järjestelmästä milloin vain helposti ennen remontin alkamista. Jos tekijä on jo käynyt luonasi, meillä on oikeus laskuttaa minimiveloitus kahden (2) tunnin työstä.
-
Haluan keskeyttää jo aloitetun työn suorittamisen. Miten toimin?
Voit perua aloitetun työn suoraan järjestelmästä, jos tekijä ei ole käynyt kohteessa.
Lue lisää
Jos tekijä on jo käynyt paikalla, on meillä perumisen ajankohdasta riippumatta oikeus laskuttaa minimiveloitus kahden (2) tunnin työstä. Tämän jälkeen laskutamme tehdyt työtunnit 15 minuutin tarkkuudella.
Peruuttamattomista tilauksista, jolloin tekijälle tulee turha käynti, veloitamme aina kahden tunnin minimilaskutuksen.
-
Työn laatu ei vastaa odotuksiani. Miten toimin?
Ota mahdollisimman nopeasti yhteyttä tekijään, ja keskustele asiasta hänen kanssaan. Tekijällä on velvollisuus korjata työnsä virheet.
Mikäli tilanne ei ratkea, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse info@foxdo.fi ja katsomme yhdessä parhaan ratkaisun tilanteeseen. Lisää reklamaation tueksi kuvat ja tapahtumaselostus.
-
Tilasin tekijän, mutta hän ei ole ollut yhteydessä tai saapunut paikalle sovittuun aikaan.
Jokin on mennyt pieleen. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme info@foxdo.fi tai arkisin klo 9-16, puh. 010 508 4970
Kommentit