Kun lähdimme rakentamaan viisi vuotta sitten FoxDon remonttipalvelua, asetimme erinomaisen asiakaskokemuksen koko suunnittelun lähtökohdaksi. Olemme käyttäneet Net Promoter Score (NPS) -mittaria alusta saakka, ja tuloksemme onkin noussut kolmessa vuodessa +67:stä nykyiseen +85:een systemaattisen kehitystyön tuloksena.
Jokaisen remontin valmistuessa kysymme asiakkaalta palautetta niin tekijästä kuin FoxDo-palvelustakin. Kysymykseen "Suosittelisitko FoxDo-palvelua ystävillesi?" arvosteluasteikko on 0-10. Arvosanan 9-10 antaneet ovat suosittelijoita, jotka ovat yleensä uskollisia asiakkaita. Arvostelijoita taas ovat 0-6 arvosanan antaneet. He ovat tyytymättömiä asiakkaita. Passiivisia taas ovat 7-8 vastanneet. NPS tulos saadaan vähentämällä suosittelijoiden prosenttiosuudesta arvostelijoiden prosenttiosuus.
Vuoden aikana NPS-mittarimme nousi +1 pistettä. Muutos voi tuntua pieneltä, mutta olemme erittäin tyytyväisiä onnistuessamme parantamaan jo ennestään erinomaista tulosta. Tämä kaikki on mahdollista vain omistautuneen tiimimme ansiosta, jonka ydintehtävä on muuttaa remonttimaailmaa vastuullisemmaksi. FoxDon palvelun lähtökohtana on asiakastyytyväisyys ja toimintamme pyrkii jatkuvasti kehittämään asiakkaan kokemusta.
Liukuva 6kk NPS-lukumme on jo yltänyt +90 tulokseen. Tällä hetkellä meiltä tilanneista noin kolmasosa antaa arvostelun. Asiakkaiden kokemus palvelusta on meille onnistumisemme tärkeimpiä mittareita. Haluamme, että FoxDo tekee remonttialasta läpinäkyvää ja luotettavaa.
Viime vuoden aikana toimme palveluun muun muassa:
Nämä uudistukset ovat osaltaan varmistaneet sen, että asiakkaamme ovat tyytyväisempiä kuin koskaan aiemmin. Palvelu on nyt entistä helppokäyttöisempi ja sen hyödyt tulevat esiin remontin edetessä. Tästä erinomaisena todistuksena on myös palaavien asiakkaiden määrä.
Olette olleet erittäin aktiivisia ja innokkaita antamaan palautetta kaikista uudistuksistamme, ja teidän panoksenne on ollut meille korvaamaton. Olemme kiitollisia jokaiselle, joka on osallistunut palvelumme kehittämiseen ja auttanut meitä tarjoamaan entistäkin parempaa asiakaskokemusta. Ilman teitä ei olisi meitä. Arvokkaat kommenttinne ja ehdotuksenne ovat olleet meille erittäin tärkeitä palvelunkehittämisessä, ja olemme iloisia siitä, että olette olleet mukana matkallamme.
Haluamme luoda entistä kattavamman ja paremman palvelun, joka tekee remontoinnista helpompaa ja luotettavampaa kuin koskaan aiemmin. Haluamme nostaa NPS-lukuamme edelleen, tavoitteenamme on siis täysi +100 pistettä!
Kiitos teille kaikille sitoutumisestanne FoxDon palvelun kehittämiseen!